خبرگزاری کار ایران

علی اکبر مختاری خبر داد:

توزیع پوشک‌های احتکار شده البرز در بازار/ مردم نگران تامین پوشک بچه و پدهای بهداشتی نباشند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۸۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که بسته های پوشک بچه احتکاری پس از توقیف با قیمت تعادلی وارد بازار مصرف شد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر مختاری با بیان اینکه یک‌میلیون و 500 بسته پوشک بچه و یک میلیون و 200 پد بهداشتی از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و 200 داروخانه استان البرز توزیع شد، گفت: طبق برنامه‌ریزی بخشی از این کالاهای احتکاری استان البرز برای توزیع دراختیار سایر استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم از بابت تامین پوشک بچه و پدهای بهداشتی نگران نباشند، گفت: کالاهای بهداشتی و مواد غذایی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است. پوشک بچه احتکار شده با برند کشور آلمان ماه گذشته از چند سوله در این استان کشف و توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز به قیمت تعیین شده برای این کالاهای احتکاری اشاره کرد و بیان داشت: بسته‌های پوشک بچه هر بسته بین 540 هزارو300 ریال تا 773 هزارو200 ریال به تناسب ظرفیت بسته‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. قیمت پد بهداشتی نیز به تناسب ظرفیت بسته‌ها بین 45 هزار ریال تا 115 هزارو 900 ریال تعیین شده است.

مختاری از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می شوند.

مختاری، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: مردم درصورت هرگونه موارد مشکوک احتماری مراتب را به سامانه 300000135 ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز