خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی استان مرکزی تشریح کرد:

جزئیات کامل انفجار در شرکت صنعتی ساوه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۱۵

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: انفجار در یک کارگاه تولیدی در ساوه یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود خلجی با بیان جزئیات انفجار در یک شرکت صنعتی ساوه گفت: حدود ساعت ۱۳ و ۱۲ دقیقه امروز بر اثر انفجار یک مخزن نفت و گازوئیل در یک کارگاه تولید محلول رنگ، واقع در قطب صنعتی کاوه شهرستان ساوه، یکی از کارگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 خلجی افزود: بنابر گزارش‌های دریافتی حدود یک ساعت بعد کارگر مصدوم این شرکت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: علت وقوع انفجار در دست بررسی است.

فوت مصدوم حادثه انفجار شرکت تولیدی ساوه در بیمارستان

نعمت‌الله عزیزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت: پس از اطلاع از این حادثه هماهنگی‌های لازم با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی انجام گرفت و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس پایگاه شهرصنعتی به محل اعزام و پس از رهاسازی، مصدوم تحویل تکنسین‌های اورژانس شد.

عزیزی افزود: اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای این فرد مصدوم انجام گرفت و به بیمارستان شهید چمران اعزام شد، اما متاسفانه با وجود تلاش کادر درمانی بیمارستان شهید چمران شدت جراحات وارده موجب مرگ فرد مصدوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز