خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خبر داد:

شهادت و زخمی‌شدن محیط‌بانان گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۳۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در پارک ملی گلستان یک محیط‌بان شهید و دو محیط‌بان دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط‌عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه 25 مهرماه، یکی از محیط بانان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیر مجاز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امیرعبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این رابطه گفت: در درگیری مسلحانه بامداد امروز با شکارچیان غیر مجاز در پارک ملی گلستان، یکی از همکاران به نام محمد باشقره به درجه رفیع شهادت نایل شد و دیگر همکارمان، عبد الناصر هادی‌زاده در این درگیری زخمی شد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو همیار پارک ملی گلستان به نام محمود خواجوی و امید پاکدین نیز زخمی شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

عبدوس در پایان گفت: نیروهای حاظر در منطقه بعد از اعلام درگیری به سرعت وارد منطقه شدند و متخلفین که هشت نفر بودن را تحت تعقیب قرار دادند که متاسفانه متخلفین با استفاده از تاریکی شب و توپوگرافی منطقه متواری شدند. همکاران یگان حفاظت پارک ملی گلستان در حال تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه هستند و متخلفین را تحت پیگرد قانونی قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز