خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان عنوان کرد:

نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۸۰۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، گودرز امیری در پنجمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان که شامگاه یکشنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات ایجاد تعادل در بازار و تامین کالا، نظارت بر قیمت‌ها، جلوگیری از گران‌فروشی و همچنین آسیب شناسی مشکلات بازار است.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط سازمان صمت و جهاد کشاورزی افزود: در حوزه بازار به‌ویژه تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و مردم به راحتی می‌توانند اقلام مورد نیاز و مصرفی خود را تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع  استانداری بیان کرد: طی چند روز گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی کسانی که اقدام به گران‌فروشی و احتکار کرده بودند شناسایی و با آنان برخورد جدی شد.

وی گفت: نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است و ماموران و بازرسان نظارتی با هرگونه احتکار، گرانفروشی و کم فروشی به طور جدی مبارزه خواهند کرد.

امیری با ابراز اطمینان به جامعه نسبت به اینکه منابع لازم برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی و تهیه شده است، از دستگاه‌های دولتی خواست تا با تأمین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت‌ها،‌ فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد کنند.

وی با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار در جلسه قبل مبنی بر شناسایی رانندگان و کامیون‌داران متخلف گفت: کامیون‌دارانی که بارنامه جعلی گرفته‌اند توسط اداره حمل‌و نقل و راهداری استان شناسایی و با آنان برخورد جدی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل حمل و نقل جاده‌ای به روند عادی خود برگشته است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل حمل و نقل نهاده‌های کشاورزی، محصولات پتروشیمی، سیمان دورود و... توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی حل شده است.

همچنین طی این جلسه در خصوص راهکارهای مقابله با سوءاستفاده گران که به بهانه‌های مختلف قصد افزایش قیمت‌ها و اخلال در بازار را دارند بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز