خبرگزاری کار ایران

حاجی‌پور مطرح کرد:

اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین گوشت و مرغ گرم و منجمد/ روند مطلوب ذخیره‌سازی کالا در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۲۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: روند ذخیره‌سازی اقلام و کالاهای ساسی در این استان مطلوب است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حاجی‌پور عصر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: کمبود کالا و اقلام اساسی در این استان وجود ندارد و مردم نگران تامین مایحتاج خود نباشند.

وی ادامه داد: انعکاس اخبار کذب کمبود کالا از طریق فضای مجازی با هدف جوسازی و تشویش افکار عمومی و برهم زدن نظم اجتماعی از سوی گروه‌های معاند نظام اسلامی است و مردم نباید به این اخبار اعتماد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: خرید بیش از اندازه مصرف از سوی لایه‌های مختلف جامعه وضعیت بازار را نامطلوب می‌کند بنابراین آحاد جامعه باید با خرید معقول و متوازن ضمن تعامل با یکدیگر در راستای ثبات بازار گام بردارند.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه‌روزی از مراکز خرید در نقاط مختلف استان سرکشی و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار خاطیان را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

حاجی پور گفت: هم اکنون تمهیدات لازم برای تامین گوشت و مرغ گرم و منجمد از سوی ستاد تنظیم بازار با محوریت سازمان جهاد کشاورزی اندیشیده شد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز وظیفه نظارت بر توزیع این اقلام را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت رایزنی هایی را با بانک مرکزی و وزارت صنعت برای دریافت ارز دولتی با هدف تامین اقلام مورد نیاز کامیون داران آغاز کرده اند.

تامین شیر مصرفی واحدهای فرآوری و تولید محصولات لبنی استان مرکزی از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز