خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در شرکت ماموت؛

2 هزار و 222 کشنده اسکانیا به متقاضیان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۰۲

شرکت ماموت طی مراسمی بیش از 2 هزار کشنده اسکانیا را با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور به متقاضیان تحویل داد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی که امروز و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ربیس سازمان استاندارد، مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و فرماندار ساوجبلاغ، انجام شد، 2 هزار و 222 کامیون و کشنده اسکانیا به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور به خریداران و رانندگان متقاضی، واگذار شد. 

محسن دلاویز، مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور گفت: وارد شدن 2222 کشنده به ناوگان حمل و نقل جاده ای، صرفه جویی 4 میلیون دلاری را به دنبال دارد و فرایند صرفه جویی سوخت با تعویض کشنده ها در آینده، افزایش خواهد یافت.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل کشنده های فرسوده که هر 100 کیلومتر 70 لیتر گازوییل مصرف می کردند، جای خود را به کشنده های جدید با میزان مصرف 32 لیتر داده که حجم وسیعی صرفه جویی شده است.

مهرزاد فردوس، مدیر عامل شرکت ماموت، گفت: ما به تعهدمان در مقابل کسانی که متقاضی کشنده هستند پایبند هستیم و تا پایان سال تمام 5 هزار خودرو را به متقاضیان واگذار خواهیم کرد.

وی ضمن تاکید بر افزایش حمایت دولت در ایجاد فضای تولید و حضور بخش خصوصی، افزود: با وجود شرایط اقتصادی کشور، افزایش قیمت و روند رو به رشد دلار ولی امروز این کامیون ها با شرایط قبل به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز