خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری در کرج:

امنیت کشور با ثبات و بی‌نظیر است/نیروی انتظامی تا خطوط قرمز خود در خدمت تفکرات مختلف است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۳۶

مراسم یادواره 270 شهید فرماندهی انتظامی استان البرز با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی، استاندار البرز، فرمانده انتظامی استان، جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و خانواده شهدای نیروی انتظامی البرز در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری عصر امروز در سومین مراسم یادواره 270 شهید فرماندهی انتظامی استان البرز، ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقامی که با هدف رضایت الهی راه شهادت را انتخاب کردند، ارزشمند است.

وی با عنوان اینکه کشور در هیچ دورانی قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و ندارد، افزود: در جنگ نابرابر تحمیلی، رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، تمام محاسبات کشورهای حامی عراق را با شکست روبرو کردند.

سردار اشتری با عنوان اینکه فرزندان کشور برای آرامش مردم و برای اقتدار نسل آینده، جنگیدند، تصریح کرد: با شهادت تعدادی از خاطرات اسرای عراقی، رزمندگان نوجوان و جوان توانسته بودند با یک سلاح تعداد زیادی از گردان شکست خورده بعث را به اسارت بگیرند.

وی با اشاره به جوانان کشور گفت: اگر نسل حاضر در زندگی شخصی و مجموعه اداری و تحصیل و خدمت خود، شهدا را الگوی خود کنند، بدون شک موفق خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی، اذعان داشت: گرامیداشت شهدا، خوب است اما کافی نیست بلکه باید از آنها درس گرفت چراکه موفقیت 40 ساله اخیر آنجایی بیشتر شد که با روحیه جهادی و توکل و اعتماد به خدا و ائمه و معصومین، کار کرد.

سردار پاسدار اشتری، گفت: موفقیت کشور کم نیست اما دشمن چنان یاس و ناامیدی ایجاد می کند که تداعی کنند انقلاب به هدف خود نرسیده است.

وی تاکید کرد: به آستانه 40 سالگی انقلاب رسیدن، یعنی تنومند شدن درخت انقلاب و با این وجود عملیات تخریب دشمن سنگین شده و ما وظیفه داریم علاوه بر دفاع با این حملات، تهاجمی برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اذعان داشت: درست است مردم در طبقات پایین جامعه گرفتار هستند اما باید همه در صدد رفع نیاز محرومان بود و راهی در پیش گرفت که امام و رهبر معظم، ترسیم کرده است.

سردار پاسدار اشتری به مشکلات دهه 60 اشاره کرد و گفت: کشور در دهه های مختلف خصوصا مشکلات دهه 60 را حل کرد و حال اگر تعدادی اندکی از مردم در خیابان دست به اعتراض و سنگ پراکنی می کنند نباید حقانیت مردم زیر سوال برود.

وی گفت: امروز باید قدردان شهدا و رهبری باشیم و همه گروهها و افرادی که با تفکرات و ادیان مختلف در کشور حضور دارند، برای ما محترم هستند و به عنوان پلیس در خدمت همه مردم هستیم تا جایی که به خطوط قرمز ما کسی ورود نکند.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان مسئول امنیت، می گویم، امنیت کشور، امنیت با ثبات، مثال زدنی و بی نظیر است در حالیکه در منطقه و غرب آسیا، جنایات زیادی به  دست آمریکا، اسراییل و مسلمان نماهایی که دم از امنیت می زنند اما به دنبال ناامنی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: برای انقلاب خونهای بسیاری ریخته شده لذا اجازه نمی دهیم تعدادی با شعار مشکلات اقتصادی و حضور در کوچه و خیابان، نقشه های دشمنان را در کشور اجرا کنند.

وی با اشاره به فراخوان های منتشر شده در مرداد ماه گذشته تصریح کرد: با تمام تلاش و همت معاندانه دشمن، کمتر  از 10 تا 15 نقطه از کشور جمعیت اندکی جمع شدند که آنهم با آگاهی مردم، اکثرشان، متفرق می شدند.

سردار اشتری در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در کنار مردم است و فرزندان در اقصی نقاط مختلف کشور برای حفظ امنیت و آرامش مشغول خدمت هستند و حافظ جان و مال و ناموس مردم خواهیم بود تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز