خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

بازارچه‌های مرزی طبق قانون و مقررات باید به کار خود ادامه دهند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۲۰

فرمانده ناجا با اشاره به فعالیت بازارچه‌های مرزی گفت: بازارچه‌های مرزی طبق قوانین و مقرراتی که وجود دارد حتما باید به کار خود ادامه دهند و منبع درآمدی برای مردم باشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در ارتباط ویدئویی با استان ایلام با بیان اینکه استان‌ ایلام جزو استان‌های خوب است، گفت: خوشبختانه به دلیل همکاران سخت کوش و همکاری مردم امروز در استان ایلام مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم شهید پرور ایلام هموراه همچون زمان دفاع مقدس ثابت کردند پای اعتقادات خود و میهن خود هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم ایلام در دو دهه اخیر و همزمانی با راهپیمایی اربعین حسینی نشان دادند فداکار و مهمان نواز هستند، اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر با همکاری مردم و نیروی انتظامی امنیت برای تردد زائرین اربعین حسینی به خوبی بر قرار شده است.

سردار اشتری در خصوص زیر ساخت‌های جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی در جهت ساخت زیر ساخت‌های استان ایلام صورت گرفته است و نیروی انتظامی به ۸۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده است و مابقی هم تا پایان سال انجام خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در راهپیمایی اربعین حسینی  ۲ میلیون زائر از مرزهای کشور تردد کنند، افزود: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان استان‌های ایلام، خوزستان و در صورت بازگشایی مرز خسروی در کرمانشاه بتوانیم شرایط خوبی برای تردد زائرین برقرار کنیم.

وی ادامه داد: تقویت پلیس راه و راهور ناجا در دستور کار ما قرار دارد؛ همچنین موارد مورد نیاز به مسئولین استانی و‌کشوری منعکس شده و پیگیری خواهد شد.

سردار اشتری در خصوص معیشت کارکنان ناجا گفت: باتوجه به حجم و وسعت ماموریت‌های ناجا ما امروز شرمنده کارکنان و خانواده‌‌های آن‌ها هستیم اما در این خصوص برنامه‌هایی تهیه شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ما نمی‌گذاریم به همکاران هتک حرمت کند، گفت: اگر کسی حین ماموریت به مامورین ما هتاکی کند به شدت برخورد خواهیم کرد و ماموران ما هوشمندانه به کار خود ادامه دهند.

سردار اشتری در خصوص بازارچه های مرزی افزد: بازارچه‌های مرزی طبق قوانین و مقرراتی که وجود دارد حتما باید به کار خود ادامه دهد و منبع درامدی برای مردم باشد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استان ایلام به دلیل عقب‌ افتادگی‌هایی که وجود دارد نیاز به کار مضاعف دارد، افزود: استان ایلام در اولویت ناجا در مسائل پشتیبانی و تقویت تجهیزات است؛ خوشبختانه امروز نقاط حادثه خیز ایلام مشخص شده و به وزارت راه اعلام شده که بخشی از آن‌ها برطرف شده است و پیگیر هستیم تا نقاط حادثه خیر در استان ایلام بر طرف سود.

وی ادامه داد: در استان ایلام به دلیل عقب افتادگی که وجود دارد یک کار مضاعفی باید صورت گیرد. از چند سال گذشته کار شروع شده و به جهت تردد زائرین از مرز مهران و استان ایلام زائران زیادی تردد زیادی دارد باید تجهزات م مجهز شوند. امروز خوشبختانه جاده های استان ایلام مجهز به دوربین شدند و امیدورایم در کنترل هوشمند تردد بتوانیم ارتقا در مسیرها استان ایلام داشته باشیم. نقاط حادثه خیز در استان مشخص شده و به وزارت راه منعکس شده بخشی برطرف شده و حضوری چندین بار اعلام شده تا نقاط حادثه خیز بر طرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز