خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

خودنظارتی، رویکرد جدی آحاد فرماندهان و کارکنان باشد/ نبض سازمان در گرو عملکرد دقیق بازرسی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۲۰

فرمانده ناجا با بیان اینکه اصلاح امور و حرکت در مسیر پیشرفت باید هدف غایی از روند نظارت و بازرسی‌ها باشد، تاکید کرد: خودنظارتی رویکرد جدی آحاد فرماندهان و کارکنان است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای بازرسی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان‌ها و یگان‌های حوزه مرکزی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و با تبریک حلول ماه شوال گفت: لازم می‌‌‌‌‌دانم از زحمات همه همکارانم در مأموریت‌‌‌‌های مختلف سال به ویژه ایام مبارک ماه رمضان تشکر و قدردانی کنم؛ در ایامی چون لیالی قدر، مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، روز جهانی قدس و برگزاری نماز عید فطر شاهد تلاش همکارانم برای امنیت و انتظام بخشی بودیم.

وی با تقدیر از دست‌‌‌اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه سردار محرم مجرد، رئیس بازرسی کل ناجا اظهار داشت: امید است نتایج این گونه همایش و نشست‌‌‌ها به کسب توفیقات و موفقیت‌‌‌های بیشتر ناجا منتج شود.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به شرفیابی فرماندهان نیروهای مسلح محضر مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، اظهار داشت: معظم له در این دیدار بر چند نکته تأکید داشتند، شایسته و انتظار است تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا همواره به عنوان یک اولویت راهبردی مد نظر قرار گیرد.

اشتری اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر تعیین اولویت‌‌‌های مأموریتی، انتخاب مسئولی برای امور اولویت‌‌‌‌دار و پیگیری، تلاش برای همتا و جایگزین‌پروری و انضباط بخشی اقتصادی تأکید ویژه‌‌ای داشتند.  

وی افزود: مبنا و راهبرد پلیس تحقق منویات، تأکیدات و توصیه‌‌‌های فرماندهی معظم کل قوا است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعیین اولویت‌‌‌های مأموریتی ناجا در سال 97 تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی، ارتقای توان و آمادگی عملیاتی در حوزه‌‌‌های مأموریتی، ارتقای کمی، کیفی و تحول اساسی در مأموریت کلانتری و پاسگاه‌‌‌های انتظامی از اولویت‌‌‌های مأموریتی پلیس در سال جاری است.

اشتری ادامه داد: تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، کاهش تلفات جاده‌‌‌ای، تعیین سهم سایر دستگاه‌‌‌ها و مسئول‌‌سازی آنها و همچنین تشدید مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر نیز از دیگر برنامه‌‌‌های اولویت‌‌‌دار نیروی انتظامی به شمار می‌‌آید.

وی تاکید کرد: ارتقاء و تعمیق معنویت و روحیه ولایتمداری، مدیریت جهادی و ابتکار عمل و همتاپروری از مولفه‌‌‌های اساسی در کسب موفقیت‌‌‌ها است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به نقش موثر معاونت بازرسی ناجا در پیشبرد اهداف،خاطرنشان کرد: نبض سازمان در گرو عملکرد و نظارت دقیق بازرسی است و اصلاح امور و حرکت در مسیر پیشرفت باید هدف غایی از روند نظارت و بازرسی‌‌‌ها باشد.

اشتری با اشاره به راه‌‌‌اندازی قرارگاه جهادی صیانت طی سال‌های گذشته ابراز داشت: ارتقای صیانت و سلامت کارکنان یک اصل اساسی و مهم است؛ همواره باید برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رویکرد و فرهنگ همگانی در سازمان عظیم نیروی انتظامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه چشم پوشی از تخلفات غیرقابل قبول است، بیان کرد: دقت و نظارت حفاظت، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین بازرسی در فرآیند جذب و گزینش افراد می‌‌‌‌تواند در کاهش آسیب‌‌‌ها و تخلفات کارکنان نقش بسیار محوری و موثری داشته باشد.

فرمانده کل ناجا ادامه داد: مشتاقان به نظام، انقلاب و رهبری باید در نیروی انتظامی جذب و استخدام شوند.

اشتری با تأکید بر اینکه خود نظارتی باید رویکرد جدی آحاد فرماندهان، افسران، درجه‌‌داران و کارکنان باشد، یادآور شد: روند نظارت و بازرسی‌‌‌ها باید با هدف خدمت و اعتلای سازمان و به دور از انگیزه و غرض‌‌‌های شخصی دنبال و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تحول‌‌‌آفرینی نیازمند توجه به امر آموزش مستمر است، عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌‌‌های توجیهی و نظارتی برای کارکنان نیز در کاهش آسیب‌‌ها و تخلفات موثر است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولیت در دستان ما امانت است و باید بدانیم و باور کنیم در این جایگاه و مسئولیت‌‌ها در معرض آزمایش الهی هستیم، گفت: تلاش کنیم سرباز خوبی برای نظام، انقلاب و رهبری باشیم و در اعتلای سازمان و اهداف آن کوتاهی نکنیم.

گفتنی است، پیش از سخنان سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار محرم مجرد رئیس بازرسی کل ناجا گزارشی از عملکرد معاونت بازرسی ارائه و اهداف برگزاری همایش را تبیین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز