خبرگزاری کار ایران

با بهره‌گیری از ماشین‌آلات تثبیت زیرسازی؛

صرفه‌جویی 30 درصدی در آسفالت‌ریزی معابر اردبیل انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۰۰

با استفاده از ماشین‌آلات نوین، ترمیم و تثبیت زیرسازی آسفالت‌ در اردبیل برای اولین بار با صرفه‌جویی 30 درصدی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران گفت: مسیر رفت و برگشت خیابان 60 متری مقدس (میدان فاطمیون به سمت خروجی‌شهر) از جمله پروژه‌هایی است که عملیات تثبیت خاک و تحکیم بستر راه در این مکان، در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه مساحتی که در این پروژه با این روش نوین پوشش داده خواهد شد بیش از 21 هزار متر مربع است، افزود: این نوع عملیات تثبیت برای اولین بار در اردبیل اجرایی می‌شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: یکی از اساسی‌ترین نوع عملیات عمرانی برای افزایش عمر آسفالت، زیرسازی مناسب آن بوده بر این اساس توجه به زیرسازی در اجرای راه، ماندگاری بیشتر آسفالت روکش را به دنبال دارد.

لطف‌اللهیان ادامه داد: شهرداری اردبیل برای اولین بار با استفاده از ورتیگنWR ترمیم و تثبیت زیرسازی و روسازی آسفالت را به صورت سرد و با اختلاط مواد سیمانی، در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی  با بیان اینکه با بهره گیری از این روش نوین بیش از 30 درصد صرفه جویی در هزینه اجرا می‌شود، گفت: امروزه بکارگیری از روش‌های نوین برای کاهش هزینه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز