خبرگزاری کار ایران

عباس زارع در صحن شورا مطرح کرد:

روند معلول یکسال گذشته شورا با قانون مداری، اصلاح می شود/ ضرورت مبارزه با فساد و آفت های مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۸۸

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به روند کند شورا در سال گذشته، گفت: لازم است با شفافیت، سلامت و قانون‌گرایی از گسترش آفت و فساد در سیستم مدیریت شهری، جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع  در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر کرج،‌ ابراز امیدواری کرد  هیئت رئیسه دوم شورا بتواند با انرژی و اتخاذ تدابیر درست، سال پیش رو را موفق تر از گذشته، سپری کند.

زارع با عنوان اینکه درس‌های گرفته از قبل برای بهبود کار، مفید است، اذعان داشت: بدون قانون و قانون‌مداری نمی‌توان روند معلول و کند گذشته را بهبود بخشید لذا لازم است با شفافیت و سلامت، میزان اعتماد مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه شورای امید با هزار امید و شعار، مطرح شد، ادامه داد: باید کارها در معرض دید مردم باشد که در سال گذشته کمتر این روند ایجاد شد.

زارع افزود: خوب است که در ارتباط با موضوع مدیریت شهری با نخبگان، افراد ذیصلاح، اصحاب رسانه و حتی مردم مشورت کرد اما در تصمیم گیری نهایی باید استقلال داشت و امیدوارم به عنوان نماینده شهر و شورا بتوانم در طول یکسال آینده امانتدار خوبی باشم. 

وی افزود: در خانواده بزرگ شهرداری، چند نفر موجب بدنامی شدند و لازم است با اصلاحات و برخورد قانونمند، آفت‌های شهرداری را کم کرد.

زارع به جلسه هیئت رئیسه با استاندار البرز اشاره کرد و گفت: مقرر شده با مدیران استان، نمایندگان مجلس و امام جمعه محترم کرج نیز دیداری داشته باشیم که با تعامل ایجاد شده بتوان بهتر کار کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز