خبرگزاری کار ایران

نظری:

درخواستی برای حضوری احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۹۴۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنون هیچ درخواستی برای حضور رییس جمهور سابق ایران در این استان نشده است.

سیدمحمدکاظم نظری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: شایعه سفر محمود احمدی‌نژاد به استان کهگیلویه و بویراحمد را ما نیز شنیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ‌کس درخواستی مبنی بر حضور رییس‌جمهور سابق در استان کهگیلویه و بویراحمد به مجموعه استانداری این استان نداده، اظهارداشت: ما نیز فقط در حد شایعه شنیده‌ایم که قرار است احمدی‌نژاد در پایان هفته‌جاری به این استان سفر کند.

نظری افزود: درصورت درخواست حضور رییس‌جمهور سابق در استان کهگیلویه و بویراحمد، این درخواست مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق در روز جمعه هفته جاری شانزدهم شهریورماه در شهرهای یاسوج و لیکک مرکز شهرستان بهمئی این استان منتشر شده که بنا به‌گفته حکمت‌الله سنایی فرماندار بهمئی و سیدمحمدکاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان، هیچ‌گونه درخواست قانونی برای حضور احمدی‌نژاد به مجموعه وزارت کشور در این استان داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز