خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس:

مردم برای ازدواج هم از کلانتری‌ها سوال کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۴۴

مراسم تقدیر از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان پردیس بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان پردیس از سوی شهرداری و شورای شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ غلامرضا حسنوند در این مراسم با اشاره به سعی و تلاش نیروی انتظامی بر اعتمادسازی میان مردم و جلب رضایت آنها گفت: یکی از برنامه‌‌های مهم در دست اقدام بحث تحول در کلانتری‌ها است تا مردم آنقدر بتوانند راحت اعتماد کنند که حتی کسی خواست دخترش را شوهر دهد یا پسرش را داماد، بیاید و از کلانتری استعلام کند که این فرد مناسب هست یا نه.

وی اضافه کرد: هدف در کلانتری‌‌ها ایجاد اعتماد مردم و اینکه این مکان فضایی است که امنیتشان را تامین می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه بومهن شهری سنتی با مهاجرینی از تمام فرهنگ‌‌ها است، اظهار داشت: در گذشته میزان گزارش‌‌های جرایم این شهر بسیار بالا بود و از میان هفت کلانتری شهرستان، شهر بومهن بالاترین میزان جرایم را داشت ولی امروز با تلاش و همکاری مردم، مسئولان و شورای تامین امنیت شهرستان جرایم این شهر به حد قابل توجهی پایین آمده و از رتبه اول به رتبه هفتم رسیده است.

حسوند با بیان اینکه در کل شهرستان پردیس توانسته‌‌ایم امنیت بالایی ایجاد کنیم، تصریح کرد: روز گذشته تنها شش سرقت به ثبت رسیده است و این وظیفه ما است که از دارایی افراد محافظت کنیم وقتی خانواده‌‌‌ای در این شرایط اقتصادی کل دارایی‌اش یک پراید هست که منبع درآمدشان هم هست ما وظیفه داریم امنیت را برایش ایجاد کنیم.

وی به سایر جرایم این شهر و کنترل آن اشاره داشت و خاطرنشان کرد: خرده‌‌فروشی مواد مخدر در بومهن متاسفانه آمار بیشتری نسبت به سایر جرایم دارد که با همکاری مردم و مسئولان تاکنون اقدامات خوبی بر دستگیری و کنترل آن داشته‌‌ایم و از مردم درخواست داریم با مشاهده چنین مواردی سریعا با کلانتری‌‌ها تماس بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه افتخار ما در این شهرستان همکاری مناسب مسئولان شهری است، ابراز داشت: نیروی انتظامی موظف است و تکلیف دارد تا امنیت  مردم را فراهم کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از همکاران و کارمندان نیروی انتظامی شهرستان پردیس توسط فرماندار، شهرداری و شورای شهر بومهن با ارائه لوح یادبود تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز