خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد خبرداد:

تشکیل جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای بررسی علت فوت دختر یزدی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۵۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به مرگ نوجوان یزدی در بیمارستان افشار گفت: اولیای دم مبنی بر قصور پزشکی، پرونده قضایی تشکیل دادند که موضوع در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر شمس با بیان اینکه چهار روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر ۱۴ ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم، قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت‌های لازم را از فرزند آنها انجام نداده ، افزود: با ورود دادستانی کمیته‌ای در بیمارستان تحت نظارت دادسرا و همچنین جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای بررسی علت فوت دختر نوجوان، تشکیل شده است.

شمس ادامه داد: کمیته بیمارستان، کوتاهی در درمان بیماری دختر نوجوان را تشخیص دادند که منتهی به برخورد و جابجایی کادر پرستاری و پزشکان اورژانس شده و بخشنامه‌ای به کل بیمارستان‌های استان مبنی بر بازبینی در نحوه پذیرش اورژانس بیمارستان‌ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه علت فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است، گفت: این بیمار با تشخیص اولیه مشکل قلبی در اورژانس بستری می‌شود؛ اما ظاهرا اقدامات پزشکی کافی و به موقع نبوده که پرونده در نظام پزشکی مطرح و در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز