خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور:

اردبیل پایلوت پروژه‌های گردشگری کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۲۲

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور استان اردبیل را پایلوت اجرای پروژه های گردشگری کشور دانست.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان در بازدید از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه «شهر گردشگر» تصریح کرد: این انتخاب به واسطه قابلیت های متعدد استان اردبیل در حوزه گردشگری انجام شده است.

وی افزود: استان اردبیل مواهب متعدد طبیعی داشته و از آثار تاریخی کم‌نظیری برخوردار است و یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور متذکر شد: نمایشگاه شهر گردشگر نیز فرصتی برای معرفی جاذبه های این استان خواهد بود.

در این بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به توانمندی های استان در حوزه گردشگری اشاره و تاکید کرد: گردشگری محور اصلی توسعه استان اردبیل است.

نادر فلاحی تصریح کرد: تمامی مسئولان استان نگاه مثبتی به حوزه گردشگری دارند و اداره کل نیز رونق گردشگری را با هدف رونق اقتصادی استان و کاهش نرخ بیکاری دنبال می‌کند.

وی به استفاده از ظرفیت جوانان اشاره کرد و افزود: در اجرای برنامه‌های مختلف از ظرفیت نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم نهاد استفاده می شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به معرفی جاذبه‌های گردشگری در نمایشگاه شهر گردشگر اشاره و تاکید کرد: همچنین پکیج فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز