خبرگزاری کار ایران

سرهنگ محمدپور:

ردی از دو نوجوان مفقد شده یاسوجی پیدا نشده/ به شایعات توجهی نکنید

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۸۸

معاون پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ۲ نوجوان گمشده یاسوج همچنان پیدا نشده‌اند و ردی از آنها هم به دست نیامده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ پاسدار بیت‌الله محمدپور گفت: شهروندان به شایعات مربوط به آدم‌ربائی و قتل دو نوجوان یاسوجی توجهی نکنند، اخبار و تحلیل‌های موثق را از رسانه ملی و مراجع خبری معتبر دریافت کنند.

معاون اجتماعی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برخی افراد مغرض با سوء‌استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار انواع شایعات و مطالب جعلی می‌کنند که این کار تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود و به جد قابل پیگیری است و انتشار چنین شایعاتی باعث نگرانی خانواده‌ها، بخصوص خانواده دو نوجوان یاسوجی می‌شود. 

این مقام مسئول افزود: مفقودی این دو نوجوانان مشکل امنیتی و سیاسی نبوده، بلکه طبق شواهد و تشکیل پرونده در همین زمینه و اعلام مفقودی از سوی خانواده این دو نوجوان تا این لحظه هیچ خبری از این دو نوجوان در دست نیست.

محمدپور گفت: نیروی انتظامی، براساس وظیفه‌ای که دارد اقدامات لازم را با جدیت و حساسیت انجام می‌دهد و پرونده این دو نوجوان مفتوح است اما همچنان ردی از آنها به دست نیامده است .

وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب از شهروندان درخواست کرد برای کسب اخبار و اطلاعات صحیح به منابع رسمی مراجعه کنند. شهروندان درصورت مشاهده شایعات با خودداری از انتشار چنین مواردی در ناکام ماندن توطئه بدخواهان و افراد مغرض سهیم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز