خبرگزاری کار ایران

حضرتی در گفت وگو با ایلنا :

افزایش تعطیلی کارگاه‌های صنعتی زنگ خطری جدی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۳۷

عضو ارشد حزب اعتماد ملی گفت: افزایش تعطیلی کار‌گاه‌های صنعتی و به تبع آن بیکاری کارگران در منطقه صنعتی پردیس زنگ خطری جدی است.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت‌: آنچه برای من در ملاقات‌ها بخصوص شهرهای حاشیه تهران اهمیت دارد شنیدن  مشکلات اقتصادی و روزمره مردم است که این روزها با آن دست به گریبانند که متاسفانه کاری از دست ما بر نمی‌آید.

عضو ارشد حزب اعتماد ملی در ادامه گفت: بیشترین مشکل مردم عدم اشتغال ،بیکاری و نداشتن مسکن است. در صورتی که ما نمایندگان کارهای اجرایی  ربطی به ما ندارد، وظیفه ما قانونگذاری است.

حضرتی در پاسخ به سوال ایلنا که عمده مشکلات مراجعین در خانه ملت شهرستان پردیس چیست، گفت: مشکل عمده مسکن مهر و آب هست و اخیرا صنعتگران این منطقه هم بدلیل رکود اقتصادی و مشکلات تولید مراجعه دارند و مشکل صنعتگر زنگ خطری برای جامعه محسوب می‌شود چون بسیاری از آنها مجبور به تعطیل کردن کارخانه و بیکار شدن تعداد زیادی کارگر شده اند.

وی با بیان اینکه ۸۶۰۰ واحد صنعتی و صنفی در پردیس وجود دارد گفت: با توجه به آمار بالای صنعتگران این منطقه باید چاره ای برای مشکلات تولید و بیکاری کارگران آنها اندیشید.

وی به مشکل نقل و انتقال فرهنگیان در پردیس نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از معلمانی که در این شهرستان تدریس می‌کنند از راه‌های خیلی دور هر روز مجبور به رفت و آمد به پردیس هستند ، آموزش پرورش باید نسبت به وضعیت فرهنگیان منطقه توجه بیشتری نشان دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز