خبرگزاری کار ایران

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان تهران به ایلنا خبر داد؛

بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان‌های استان‌ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۶۱

با توجه به مشکلات موجود در تحویل مسکن مهر شهرستانهای استان تهران و همچنین مشکلاتی که در مسکن مهر تحویل شده به مردم اسلامشهر، ری و پردیس وجود دارد این جلسه تشکیل می شود.

ایلنا: دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان تهران، گفت: مشکلات مسکن مهر شهرستان‌های استان‌ تهران در جلسه این هفته مجمع نمایندگان تهران بررسی می‌شود.

" حسین طلا " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از تشکیل جسله این هفته مجمع نمایندگان تهران با محوریت مسکن مهر شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در تحویل مسکن مهر شهرستان‌های استان تهران و همچنین مشکلاتی که در مسکن مهر تحویل شده به مردم اسلامشهر، ری و پردیس وجود دارد این جلسه تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در این جلسه که روز ۴ شنبه هفته جاری برگزار می شود مشکلات مسکن مهر بررسی و راهکارهای رفع آن اعلام می شود این جلسه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار می شود.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان تهران همچنین تصریح کرد: در این جلسه مسئولان مربوطه از استانداری تهران، فرمانداران شهرستانهای مربوطه، مسئولان مربوط به مسکن مهر در وزارت مسکن و راه و شهر سازی و مسئولان ادارات آب، برق و گاز در کنار مجمع نمایندگان تهران حضور دارند.

طلا ابراز امیداوری کرد که این جلسه منجر به کاهش مشکلات مردم استان تهران در بحثمسکن مهر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز