خبرگزاری کار ایران

برای سال دوم رخ داد؛

پیروزی اعضای فراکسیون امید در انتخابات هیات‌رییسه و کمیسیون‌های شورای‌شهر اراک/ فلک‌افلاکی رئیس ماند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۵۷

اعضای فراکسیون امید شورای‌شهر اراک کرسی‌های هیات رییسه و ریاست کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر اراک را تصاحب کردند.

به گزارش ایلنا از اراک، در نشست عصر امروز صحن علنی شورای‌شهر اراک، انتخابات هیئت‌رئیسه با حضور اعضا و نصیری، نماینده فرمانداری اراک برگزار و کاوه فلک افلاکی برای دومین سال با رای موافق 9 عضو شورا و همچنین 2 رای سفید به عنوان رئیس انتخاب شد. فلک افلاکی تنها کاندیدای تصدی ریاست شورا بود که به این مهم دست یافت.

همچنین سعید نادری تنها کاندیدای تصدی نائب‌رئیسی پارلمان شهری بود که پس از رای‌گیری با کسب 8 رای موافق به‌عنوان نائب رئیس شورای دوره پنجم در دومین سال فعالیت، انتخاب شد.

رحمتی، دبیر شورای شهر اراک ماند 

فرزانه رحمتی و حامد آجرلو برای انتخاب دبیر پارلمان‌شهری کاندیدا شدند که پس از رای‌گیری فرزانه رحمتی با کسب رای موافق 8 عضو شورا مجدد به‌عنوان دبیر شورای‌شهر اراک انتخاب و آجرلو نیز 3 رای موافق کسب کرد.

ایرج رضایی نیز با کسب 8 رای از جمع آراء ماخوذه برای دومین سال به عنوان خزانه دار شورای شهر معرفی و انتخاب شد.

در انتخابات روسای کمیسیون‌ها نیز «ایرج رضایی» از 11 رای ماخوذه با 9 رای موافق به‌عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، «مرتضی سورانه» با 10 رای موافق به‌عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، «طوفان محمدی» با هشت رای موافق به‌عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، «محمد حسین فدایی» با هشت رای موافق به‌عنوان رئیس کمیسیون عمران و «پیمان رشیدی» با هشت رای موافق به‌عنوان رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز