خبرگزاری کار ایران

شهریور برگزار می‌شود ؛

سی ویکمین جشنواره کودک ونوجوان اصفهان با حضور کودکان کار، ناشنوا و توانخواهان جسمی و حرکتی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۶۱

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: اصفهان ظرفیت ساخت فیلم در حوزه کودک را دارد چراکه این شهر به نام شهر دوستدار کودک معروف است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید احد میکاییل‌زاده  در نشست هم اندیشی مدیران رسانه با مسئولان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان که از  8تا 14 شهریور ماه در اصفهان برگزار می شود  نسبت به سایر جشنواره ها از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد:‌در این دوره تلاش کرده‌ایم اصفهان در بحث برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به عنوان یک شخصیت برای برگزاری این رویداد فرهنگی شناخته شود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های بارز جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال این است که بیشتر کادر اجرا  در تهران و اصفهان از اهالی رسانه هستند و کارهای محتوایی جدی‌تری برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در حال انجام است.

وی یادآور شد: اصفهان به لحاظ رسانه‌ای و مطبوعاتی استان برخورداری است و در کل در جشنواره امسال کار ارتباطی و رسانه‌ای در اولویت قرار دارد.

میکائیل زاده با بیان اینکه در این دوره از جشنواره حساسیت بیشتری در کمیت و کیفیت برگزاری اعمال شده اذعان داشت: امسال توجه به نسل جوان فیلم ساز و نمایش آثار برگزیدگان بخش المپیاد فیلم سازان با همکاری انجمن سینما داران از برنامه های جشنواره است.

وی تصریح کرد: رایزنی ها و تعاملات خوبی با شبکه‌های مختلف تلویزیون ملی و شبکه‌های بین‌المللی انجام شده و شبکه‌های دو، چهار، پرس، سحر و شبکه‌هایی از روسیه و ایتالیا و غیره بیش از 200 ساعت  در قالب برنامه تلویزیونی ، سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را پوشش تصویری خواهند داد.

 قائم مقام سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در این نشست هم اندیشی گفت: هدف ما در این دوره از جشنواره این است که چتر این جشنواره نسبت به جشنواره‌های گذشته بسیار گسترده‌تر شود و همه شهر و مناطق 15 گانه شهرداری را در بر‌بگیرد.

عادل دهدشتی افزود: در برگزاری این جشنواره از کودکان کار، کودکان افغان، توانخواهان جسمی و حرکتی، کودکان ناشنوا و بیماران خاص هم به عنوان داور استفاده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز