خبرگزاری کار ایران

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم:

اصحاب رسانه، دیده‌بان‌های ناجا هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۳۶

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم، با تأکید بر این که باید شاهد ارتباط بیش از پیش اصحاب رسانه این استان با نیروی انتظامی باشیم، از اصحاب رسانه بعنوان دیده بان های ناجا یاد کرد.

به گزارش ایلنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۲مرداد۹۷، در نشست خبری که در محل سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: رسانه ها باید پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی باشند چرا که آنان نقش دیده بان های ناجا را دارند. 

وی دربخش دیگری از سخنان خود، یکی از برنامه های نیروی انتظامی در ۶ ماهه دوم سال جاری را ، توسعه چتر امنیتی این استان با همکاری همه دستگاه ها و اصحاب رسانه ذکر کرد و گفت: دراین راستا ۲ پایگاه پلیس آگاهی در این شهر در نظر گرفته شده است.

وی از افتتاح قرارگاه پلیس راه استان قم در ماه آینده خبر داد و گفت: تقویت کلانتری ها و پاسگاه ها از لحاظ عُده و تجهیزات نیز از دیگر برنامه های نیروی انتظامی است.

آقاخانی، استفاده جامع از ظرفیت دستگاه ها برای تحقق ماموریت های ناجا را ضروری عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه نیز در کنار پلیس، نقش محوری و جامع دارند تا برنامه های نیروی انتظامی هرچه بیشتر محقق شود.

وی تقویت و ارتباط مردمی با حضور درمساجد قم، ارتباط جامع و کامل با مراجع تقلید، علما و روحانیت، ارتباط با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و بازنشستگان نیروی انتظامی، تعامل با اعضای شورای تامین همچون سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، استانداری، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دستگاه قضایی، ارتباط با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ارتباط با بسیج و توجه به معیشت کارکنان را از جمله برنامه های نیروی انتظامی قم برشمرد.

به گفته وی، اولویت درانتظام بخشی در مسائل ترافیکی و انتظامی، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و جمع آوری خرده فروشان، برخورد با مزاحمان خیابانی و افرادی که دست به ناهنجاری های اجتماعی می زنند و تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی قم عنوان کرد.

سردار آقاخانی روز یکشنبه چهاردهم مردادماه جاری طی آیینی که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان معرفی و از خدمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق این نیرو قدردانی شد.

همچنین آیین تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه انتظامی قم امروز با حضور فرمانده انتظامی قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سید رضا علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این آیین با بیان این که اصحاب رسانه این استان، آگاه، نجیب و پویا هستند گفت: اخبار قم منحصر به این استان نبوده و فرااستانی و فراملی است.

حسینی کاشانی ادامه داد: در قم ۲۵۰ نشریه مکتوب اعم از روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و غیره به چاپ می رسد و جایگاه رسانه های این استان بالاست.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این آیین با بیان این که از مردادماه سال گذشته تا مردادماه امسال، سه هزار و ۸۹۹ خبر مربوط به حوزه انتظامی در رسانه های این استان منتشر شده گفت: تعامل اصحاب رسانه با نیروی انتظامی بسیار خوب است و انشاالله در آینده شاهد افزایش این تعامل در جهت رسیدن به امنیت اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز