خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

اخبار نادرست، ایجاد ناامنی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۶۷

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اخبار نادرست و پیام غیر واقع، ایجاد شایعه و در نهایت عدم اعتماد و ناامنی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران استان البرز ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، رسالت سنگینی بر عهده دارند و آن رساندن اخبار صحیح به مردم است.

وی افزود: اگر اخبار به درستی به مخاطب منتقل نشود، این پیام غیر واقع، منجر به بروز شایعه و در نهایت عدم اعتماد و ناامنی در جامعه خواهد شد.

سردار محمدیان با اشاره به گذشت 10 ماه از فعالیت و حضور خود در البرز به نظرسنجی اخیر نیروی انتظامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمان دو قائله اغتشاش دی‌ماه گذشته و مردادماه جاری را پشت سر گذاشتیم که به واسطه تاکید، نظارت مستقل و سعه صدر پلیس و فرماندهان خوب، عملکرد نیروی انتظامی، کمترین تاثیر منفی را در جامعه گذاشته است.

وی ضمن تاکید بر تعامل سازنده با تمام خبرنگاران، تصریح کرد: با کمال میل از انتقال نظرات اصحاب رسانه خوشحال می‌شویم چراکه ارتباط باعث انتقال اخبار سریع، دقیق و صحیح به جامعه خواهد شد و در نهایت از انتشار شایعات جلوگیری می‌ شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف ما، آموزش مردم و ارسال پیام‌های آموزشی در انتهای اخبار است که مردم عبرت بگیرند و عبرت دیگران نشوند.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود کارهای عقب افتاده بیش از انتظار در سالهای گذشته و با درنظر گرفتن اتفاقات و حوادث ماههای اخیر، هنوز موفق به اجرای برنامه هایی اصلی خود نشدیم.

سردار محمدیان ابراز امیدواری کرد که به زودی در بحث اجرا، نظارت و آثار برنامه های جدید از رسانه ها برای معرفی آنها، کمک خواهیم گرفت.

وی با عنوان اینکه دنبال تعریف و تمجید نیستیم، ادامه داد: گاهی تنبیه و ضرر برای انتشار خبر می تواند برای کشف و لطمه نخوردن آن کمک کند و یا اظهار نظر صحیح یا اشتباه می تواند خوشبینی و ببینی در جامعه ایجاد کند.

وی گفت: از همیاری با اصحاب رسانه، خوشحالیم و امیدواریم این صداقت و همکاری ادامه پیدا کند.

️سرهنگ سیدمحمدرضا خسروی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز نیز ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران حاضر در نشست امروز، گفت: امنیت، نعمت بزرگی ا‌ست که قابل لمس نیست مگر زمانی که ازدست برود.

وی افزود: با تمام توان برای حفظ امنیت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز