خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد در بافق خبر داد:

تدوین سند آینده پژوهی در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۳۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد گفت: سند آینده‌پژوهی و فرهنگی استان یزد با تبیین وضعیت فرهنگی استان تا یک ماه دیگر تدوین می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی بافق از تدوین سند آینده پژوهی و فرهنگی استان خبرداد و افزود: این سند با تبیین وضعیت فرهنگی استان به تفکیک شهرستان ها تا یکماه دیگر تدوین می شود.

جوادیان زاده افزود: این سند قرار است در تمامی استان ها تدوین شود و شهرستان بافق با بروز رسانی اسناد توسعه فرهنگی در این امر پیشگام خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به کارکردهای فرهنگ اشاره کرد و گفت: سازگاری، معنادادن فرهنگ به انسان و جامعه و اجتماعی بودن از کارکردهای مهم فرهنگ محسوب می‌شود.

جوادیان زاده فرهنگ را مجموعه ای از ارزش ها عنوان کرد و افزود: وجه مهم فرهنگ اجتماعی بودن آن است.

وی بافق را شهری همگرا دانست و گفت: به مقوله اجتماعی بودن در شهرستان بیشتر توجه و سند توسعه فرهنگی و اجتماعی آن تدوین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به پدیده مهاجرت اشاره کرد و گفت: امروزه ذات جهان مهاجرت است و مهاجرت را باید در خدمت فرهنگ، هویت و توسعه قرار داد.

در پایان این مراسم حکم اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق توسط امام جمعه بافق، نماینده بافق و مهریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اعضاء اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز