خبرگزاری کار ایران

در بازدید نماینده تهران و مسئولان شهرستان صورت گرفت

پیگیری جدی وضعیت آب‌شرب روستاهای شهرستان پردیس و آلودگی آب منطقه

کد خبر : ۶۵۳۳۸۲

به‌زودی تامین آب‌شرب روستاهای شهرستان پردیس با پیگیری مافی نماینده تهران و دستور معاون وزیر نیرو میسر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پروانه مافی نماینده استان تهران همراه فرماندار پردیس و بخشدار بومهن بعداز ظهر امروز به بازدید از وضعیت آب‌شرب منطقه کرشت با حضور دهیار این منطقه پرداختند.

در این جلسه با پیگیری پروانه مافی مبنی بر ارائه گزارش‌هایی از آلودگی آب‌شرب منطقه در خواست ارائه مستندات و پیگیری آن در مجلس را دادند.

مهدی جعفر دهیار کرشت به ارایه گزارشی از وضعیت نابسامان تامین آب آشامیدنی منطقه و پرداخت و گفت: وزیر نیرو پس از افتتاح تصفیه‌خانه پردیس قول تحویل آب روستاها از شهر پردیس را داده بودند که تا کنون اقدامی صورت نگرفته در صورتی‌که لوله‌کشی‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه روستای کرشت ۶ هزار نفر جمعیت دارد گفت: آب مورد استفاده این مردم در حال حاضر استانداردهای لازم را ندارد و مردم مجبور به خرید آب معدنی هستند که هزینه گزافی برای تامین مصرف ماهانه باید تقبل کنند.

حمیدرضا جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب که با پیگیری پروانه مافی به‌صورت کنفرانس تلفنی در جلسه صحبت می‌کرد با بیان اینکه دستور پیگیری سریع رسیدگی به وضعیت آب و فاضلاب روستایی داده می‌شود، افزود: در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه پردیس همان‌طور که قول داده شد پس از لوله‌کشی امکان انتقال آب‌شهری به روستاها فراهم می‌شود که دستور رسیدگی و وصل تعدادی از روستاهای شهرستان پردیس که مشکل آب شرب دارند به شبکه آب شهری داده خواهد شد.

گفتنی است، روستای کرشت واقع در جنوب شهر پردیس بوده و از جمله روستاهایی است که مشکل تامین آب شرب و الودگی آب مصرفی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز