خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار گیلان با حضور در دفتر ایلنا گیلان:

افتتاح 23 پروژه آبفار گیلان در هفته دولت/ خبرگزاری ایلنا در انعکاس عملکرد دولت پویاست

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۱۴

مدیر عامل آبفار گیلان از افتتاح 23 پروژه آبرسانی در این استان طی هفته دولت و با حضور وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محب‌علی رنج‌ور ظهر امروز- دوشنبه 15مردادماه جاری- در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در گیلان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه با اعتبار۲۷۰ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت : این پروژه ها با حضور وزیر محترم نیرو مورد بهره برداری قرار می گیرد.

افتتاح آب شرب سالم به ۱۲ روستای آستانه اشرفیه

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بیان داشت :شاخص‌ترین پروژه ای که در ایام هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد افتتاح آب شرب سالم به ۱۲ روستای آستانه اشرفیه است که از سوی بخش خصوصی و بدون هزینه دولت  افتتاح می شود.

رنج ور با تصریح بر اینکه با بهره برداری از این پروژه ها دو هزار خانوار این ۱۲ روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند اضافه کرد:برای اجرای این پروژه یکصد کیلومتر شبکه لوله گذاری شده است که پس از افتتاح آن تمام روستاهای آستانه اشرفیه از آب سالم بهره مند می‌شوند.

کاهش بودجه مانع خدمت رسانی آبفار گیلان نشد

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان با اشاره به اینکه در راستای اجرای هر پروژه نیازمند منابع لازم هستیم خاطرنشان کرد: از ردیف بودجه عمومی سال گذشته از ۱۱۰۰ میلیارد تومان به استان گیلان تخصیص یافت که این رقم در سال جاری به ۳۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

سرانه شبکه گذاری گیلان سه برابر میانگین کشوری است

رنجور در ادامه با اعلام اینکه در بعضی از ایام و تعطیلات جمعیت استان گیلان دوبرابر یا بیشتر از آن می شود خاطر نشان کرد:سرانه شبکه گذاری به ازای هر خانوار در کشور۲۵ متر است درحالی که این عدد در استان گیلان ۷۵ متر است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر وامید اتفاق خوبی برای استان گیلان رقم خورد یادآور شد:در طی این مدت اعتبارات خوبی به سوی این استان سوق داده شد که مهم ترین آن تخصیص ۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ است.

رنج ور همچنین یکی دیگر از دلایل جذب اعتبارات لازم برای استان گیلان را پیگیری های شرکت آبفار این استان در سطح کشور دانست و مهم ترین دلیل اجرای سریع پروژه ها در استان گیلان را نوع بافت کاربری و شرایط زیست محیطی این استان برشمرد.

رنج ور  در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ایجاد شده در رسانه‌های گیلان استفاده کنیم  گفت: اگر اخبار دولت منعکس نشود خدماتش مغفول می ماند .

رنجور همچنین در پایان با تمجید از خبرگزاری ایلنا در استان گیلان یادآورشد: این خبرگزاری یکی از رسانه‌های پویا و فعال در راستای انعکاس عملکرد دولت در این استان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها آیینه عملکرد دولت هستند گفت:اگر مسئولان واقعیت ها را بیان کنند و فقط به فکر انعکاس نقاط قوت نباشند در کنار رسانه ها دشمنان را مایوس می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز