خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد؛

اجاره خانه مسکونی برای برای خانواده ساکن پارک / دریافت کمک مالی‌ از دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۴۹

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: برای خانواده دارای 3 معلول این شهرستان که در پارک زندگی می کردند از سوی اداره بهزیستی خانه اجاره شد.

فرشته اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتشار عکسی از یک خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در پارک بسیج شهرستان اسلام‌آباد غرب، گفت: 2 سال پیش یک واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی گیلانغرب برای این خانواده خریداری شده که پس از مدتی مبادرت به فروش آن کرده‌اند.
 
اکبری افزود: یک واحد مسکونی در نزدیک‌ترین روستای این شهرستان به نام باقر‌آباد از سوی یک خیر برای این خانواده تهیه شد که دارای تمامی امکانات رفاهی از جمله آب، برق وگاز بود. متاسفانه پس از این اتفاق خانواده مذکور اعلام کردند ‌حاضر به زندگی در روستا نیستند و به پارک بسیج این شهرستان مراجعه می‌کنند.

وی عنوان کرد: چند روز پیش از طریق اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای این خانواده در شهرستان اسلام آباد غرب یک خانه اجاره شد و از طریق اداره بهزیستی شهرستان این افراد به محل جدید زندگی‌شان نقل مکان داده شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: در حال حاضر این خانواده به صورت ماهیانه از سوی دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستمری دریافت می‌کنند.
 
اکبری با اشاره به پرداخت کمک هزینه زندگی به این خانواده توسط بهزیستی، بیان کرد: مادر و دختر خانواده و همچنین 3 پسر معلول آنها که نابینا هستند از سوی اداره بهزیستی مستمری و کمک‌های درمانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز