خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خبرداد:

افزایش دمای هوا از دوشنبه / گرمای هوا به بالای 50 درجه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۰۵

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: افزایش دما از روز دوشنبه آغاز و سه‌شنبه و چهارشنبه شدیدتر شده و به بالای 50 درجه خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، نادر شفی خدایی با بیان این مطلب درباره پیش‌بینی وضعیت هوای استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا در 24 ساعت آینده است، بنابر این گرما و شرجی امروز و فردا در استان برقرار است.

وی ادامه داد: از دوشنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه شدت بیشتری می‌یابد به طوری که دمای هوا در مناطق غیر ساحلی به بیش از 50 درجه و در برخی نقاط ساحلی تا آستانه 50 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: توصیه می‌شود تدابیر لازم برای مدیریت مصرف آب و برق اندیشیده شود و مردم برای جلوگیری از گرمازدگی از رفت و آمد در ساعت‌های گرم روز به ویژه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خودداری کنند.

شفی خدایی درباره وزش باد گرم در برخی ساعت‌های سه شنبه و چهارشنبه و آسیب‌های ناشی از گرما در مزارع و باغ‌ها هشدار داد.

وی همچنین با شاره به وضع دما و رطوبت در 24 ساعت گذشته، گفت: در این مدت خارگ با 98 درصد و بوشهر و دیر با 89 و 88 درصد رطوبت، بیشترین رطوبت را داشته‌اند و برازجان، اهرم و خورموج با دمای44، 43 و 42 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز