خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران:

تخصیص حدود ۱۲۲ میلیارد تومان از سهم نفت به گچساران

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۰۵

فرماندار گچساران گفت: حدود ۱۲۲ میلیارد تومان از اعتبارات سهم نفت به گچساران تخصیص داده شد.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: یک‌سوم اعتبارات نفت مختص شهرستان‌های نفت‌خیز مانند گچساران است که از محل اعتبارات یک‌سوم نفت مبلغ 120 میلیارد تومان به این شهرستان تخصیص داده شد.

وی افزود: از محل دو سوم اعتبارات نفت هم مبلغ یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان به شهرستان گچساران تخصیص داده شده که براساس برنامه‌ریزی این اعتبار در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهری هزینه خواهد شد.

مسوول ارشد اجرایی شهرستان گچساران گفت: این شهرستان علاوه بر اعتبارات استان به‌دلیل نفت‌خیز بودن منطقه، مشمول دریافت ۲ درصد نفت شده که با پیگیری غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، این میزان  از ۲ درصد به سه درصد افزایش یافته است.

رحیمی با تشریح مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته به شهرستان گچساران، اظهارداشت: از محل اعتبارات متوازن نیز مبلغ 19 میلیارد و 800 میلیون تومان به شهرستان گچساران تخصیص داده شده که این اعتبارات براساس مناطقی توسعه‌نیافته که بخواهند به نرم کشوری برسند تخصیص داده می‌شود.

وی گفت:  مبلغ شش میلیارد و 800 میلیون تومان از محلاعتبارات استانی و تملکی به شهرستان گچساران درسالجاری تخصیص داده شد که این اعتبارات براساس شاخص‌های جمعیتی توزیع می‌شود.

فرماندار گچساران، مجموع اعتبار تخصیص‌یافته به این شهرستان در سال‌جاری را  148 میلیارد و 400 میلیون تومان از سه منبع استانی، نفت و متوازن برشمرد.

رحیمی گفت: در توزیع اعتبارات شهرستان گچساران اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست احداث است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی با تشریح مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته شهرستان گچساران در سال‌گذشته، ادامه داد: بیش از 156 میلیارد تومان در سال مالی گذشته، از محل 2 درصد نفت، استانی، توازن، حوادث و ماده 94 به طرح‌های عمرانی این شهرستان  تخصیص یافت که از این مبلغ حدود 60 درصد از اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان جذب شد.

فرماندار گچساران افزود: با توجه به برگزاری نشست کمیته برنامه‌ریزی در استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتبارات خوبی به این شهرستان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز