خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس:

می‌توانیم در حوزه خلیج فارس خودمان را با شرکت‌های بزرگ مقایسه کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۶۱

مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: در حوزه خلیج فارس ما باید خودمان را با شرکت‌های بزرگ دنیا مقایسه کنیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از عسلویه، مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در جلسه روسای تابعه هلدینگ خلیج فارس گفت: ما امروز قابل مقایسه با شرکت‌های بزرگ دنیا هستیم و مقایسه کردن خودمان با شرکت‌های داخلی هیچ توجیهی ندارد. مزیت رقابت در حوزه خلیج فارس از مهمترین مباحثی است  که باید در مجموع از رقابت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی ادمه داد: هلدینگ تنها به منظور واحد نظارتی و کنترلی نیست،زمانی هلدینگ اهمیت خواهد داشت که برای واحدهای ثبت و پالایشگاه ها ارزش آفرین باشد.

می‌توانیم در حوزه خلیج فارس خودمان را با شرکت‌های بزرگ مقایسه کنیم

وی‌گفت: هلدینگ خلیج‌فارس در بحث فنی و تخصصی می‌تواند از طریق ایجاد گلوبال‌سلوشن برای مجتمع‌های متفاوتی که ما داریم که چه فرایند یکسان و چه فرایند متفاوت دارند ارزش آفرین باشند. هلدینگ  خلیج فارس با این عظمت و شرکت‌هایی که زیر مجموعه خودش دارد می‌تواند در بخش تکنیکال سرویس برای همه ما ارزش آفرین باشد. 

وی افزود: برای پیاده کردن پروسسیت منیجمنت در مجتمع های پتروشیمی باید از  مشارکت کارکنان در رابطه با برنامه جی. اس. ام استفاده شود. کارکنان باید از تمام حوادثی را که با آن روبرو می‌شوند اطلاع داشته باشند. مدیران ارشد و مدیران بهره برداری باید حوادثی را که ممکن است اتفاق بیافتد، شناسایی و تحلیل کنند. باید  برنامه ای برای کارکنان داشته باشند، کلیه کارکنان بخصوص آنهایی که با مواد خطرناک کار می‌کنند و نیروهای پیمانکاری باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ برنامه روبرو شدن با شرایط اضطراری را باید داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به حادثه در یکی از پتروشیمی‌های عسلویه گفت: ما از مزیت رقابتی خیلی خوب استفاده کردیم. حضور آتش‌نشان‌ها و امکانات آتش‌نشانی به موقع در محل حادثه بود ولی خبری از بی. اس. ام و یا بی. آی. تی نبود و افراد آسیب دیده اطلاع کمی از منشا نشت گاز داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز