خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

12/5 درصد اعتبارات استان برای توسعه مکانیزاسیون است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۱۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه ستاد مکانیزاسیون گفت: 3میلیارد و 834 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مکانیزاسیون جهادکشاورزی جذب شده است که از این مقدار 12/5 درصد سهمیه استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،خمسه در جلسه ستاد مکانیزاسیون استان گفت : برای توسعه مکانیزاسیون 30میلیارد و 460 میلیارد تومان از خط اعتباری در سال 97 تخصیص یافته که در حال حاضر 3 میلیارد و 824 میلیارد تومان از این مقدار جذب شده است.

وی درباره چگونگی توزیع اعتبارات تصریح کرد: باید برای توزیع عادلانه بر اساس برش مراکز جهاد کشاورزی اقدام به توزیع و تخصیص اعتبارات مکانیزاسیون شود.

خمسه در ادامه گفت:استفاده از تجهیزات  به روز کشاورزی می تواند در توسعه این بخش موثر باشد، وظیفه ی  سازمان این است که  باید کشاورزان را برای جذب تسهیلات و خرید مکانیزاسیون نوین تشویق و ترغیب شوند.

خمسه در خصوص خدمات بانکی در این حوزه خاطرنشان کرد: در سال گذشته 270 نفر به بانک برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون مراجعه کرده  اند که تنها ۴۵ درصد جذب شده است و این در حالی است که تنها به معرفی به بانک نباید اکتفا کرد بلکه تا جذب کامل باید موضوع را پیگیری کرد..

رئیس سازمان جهاد کشاورزی  در پایان گفت:تسهیلات خوبی برای جذب سیستم های گرمایشی مورد نیاز باغات در سال جاری فراهم شده است که این تجهیزات و سایر ادوات  و تجهیزات مورد نیاز باغات  در نمایشگاه کشاورزی که در اواخر مهر ماه در استان برگزار می شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز