خبرگزاری کار ایران

داوود محمدی:

تنها راه اتمام پروژه‌های نیمه تمام قزوین واگذاری آنها به بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۵۹۴

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که دولت در تامین حقوق کارمندان هم مشکل دارد، نمی‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام را بدون کمک بخش خصوصی به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داوود محمدی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که امروز برگزار شد، گفت: در شرایط فعلی بیش از ۶۵ هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که با اعتبارات مناسب هم بدون کمک بخش خصوصی ۱۶سال طول می کشد که این پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی ضمن تاکید بر دقت مدیران و جلوگیری آنان از ایجاد هرگونه خطا خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های نظارتی هم از ابتدای کار حضور داشته باشند تا در صورت جلوی هرگونه خطا و مانع تراشی گرفته شود.

محمدی درباره پروژه‌های نیمه‌تمام استان تصریح کرد: پروژه انتقال آب از طالقان توسط بخش‌خصوصی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست و همچنین پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به همت مهرام کار ارزشمندی است که نیازهای درمانی استان را تامین می‌کند، همچنین پروژه درمانگاه الوند با اختصاص ساختمانی توسط شهرداری برای این مهم در حال راه‌اندازی است.

وی در پایان افزود: پیگیری روند  ساخت جاده‌الموت به تنکابن و رحیم‌آباد به کلاچای تسریع باید انجام شود از آن رو که این پروژه‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز