خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

قاتلان کودکان مشهدی به دار مجازات آویخته شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۸۳

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: هر دو قاتل کودکان مشهدی امروز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ آقابیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با بیان اینکه قاتل ۴۱ ساله دختر خردسال مشهدی با نام ندا و قاتل محمدحسین پسرِ ۱۰ ساله مشهدی به دار آویخته شدند، ادامه داد: امروز شاهد اجرای حدود الهی هستیم، از یک سو مردم ما طعم عدالت را می‌چشند اما از سوی دیگر باید با فرهنگ‌سازی از بروز چنین اقداماتی جلوگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه در این حوادث نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان توانست قاتلان را دستگیر و قوه قضایی نیز در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده رسیدگی کرد.

صادقی، دادستان مشهد بعد از اعدام دو قاتل کودکان مشهدی در جمع خبرنگاران گفت: ارتکاب این دو فقره جرم موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه و آسیب به امنیت اجتماعی خانواده‌ها و کودکان شد.

وی افزود:با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه هر دو مجرم با جدیت تمام و همکاری عزیزان پلیس به سرعت پیگیری، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان مشهد گفت: احکام نیز به صورت فوق‌العاده تشکیل و امروز مراحل پایانی یعنی قصاص متهمان با حضور عموم مردم بودیم.
 
صادقی با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد این وقایع نباشیم افزود: نباید در این اتفاقات مردم را مقصر بدانیم؛ مقصر اصلی مجرمان هستند، وظیفه ما و پلیس این است که اقدامات لازم را جهت پیگیری انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز