خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج خبر داد:

اجرای طرح کاروان سلامت با ویزیت رایگان برای حدود ۶۰۰ نفر در منطقه حصار

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۴۰

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج، گفت: تیم سیار پزشکی داوطلبان جمعیت هلال احمر کلانشهر کرج در قالب اجرای طرح کاروان سلامت با همکاری بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) به منطقه محروم حصار اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، سید فتح اله هاشم نژاد اظهار داشت: رفع نیاز نیازمندان با بهره گیری از توان توانمندان از شعارهای حوزه داوطلبان است و در این راستا داوطلبان جمعیت با همکاری حوزه ۱۲۱ بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اعزام پزشکان داوطلب جمعیت کرج که شامل پزشک عمومی، متخصص داخلی، چشم پزشک، متخصص ارتوپد، متخصص زنان و زایمان، ماما و روانشناس، بودند؛ طرح کاروان سلامت را با ویزیت رایگان برای حدود ۶۰۰ نفر و بررسی سنجش تراکم استخوان، تست قند و فشار خون، بینایی سنجی و ارائه مشاوره روانشناسی و .... انجام دادند.

هاشم نژاد افزود: در این طرح علاوه بر استقرار تیم پزشکی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ، یک تیم سیار نیز با مراجعه به منازل بیمارانی که توانایی مراجعه نداشتند به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان پرداختند.

رئیس جمعیت کرج گفت: این برنامه مورد بازدید معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز نیز قرار گرفت و بر افزایش این خدمات تاکید شد.

هاشم نژاد اظهار امیدواری کرد که با همکاری معاونت داوطلبان استان و اعضای داوطلبان از این پس بتوانیم این طرح را هر چه بهتر و  بیشتر در  مناطق محروم شهرستان طبق برنامه ریزی و  به صورت منسجم انجام دهیم.

وی از کلیه همشهریانی که دارای مهارت خاص به خصوص مرتبط با امر سلامت هستند خواست برای عضویت و ارائه کمک های داوطلبانه به حوزه داوطلبان جمعیت کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز