خبرگزاری کار ایران

با استقبال مدیران ارشد استان لرستان

وزیر دفاع وارد خرم آباد شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۷۹

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خرم‌آباد گفت: اشتغال در صدر مسائل کشور و استان لرستان قرار دارد که تلاش می شود در مجموعه تامین خدمات مورد نیاز نیروهای مسلح به نحوی عمل شود تا به حل مساله اشتغال در کشور و استان کمک موثری شود.

به گزارش ایلنا،  امیر حاتمی ظهر امروز دوشنبه-25تیرماه جاری-  در جمع خبرنگاران لرستان در استانداری افزود: ملت های منطقه می دانند جمهوری اسلامی با تمام وجود خیرخواه آنها است.

وی اظهار داشت: دشمنان ما توطئه های مختلفی علیه کشورهای منطقه دارند از جمله در موضوع کردستان عراق در حالی که مردم و مسئولان کردستان علاقه مند بودند در چارچوب مرزهای رسمی عراق زندگی کنند اما با فریبی که برای عده ای به وجود آوردند قصد داشتند مشکلاتی را ایجاد کنند.

اشتغال مسئله اصلی کشور و لرستان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اشتغال در صدر مسائل کشور و استان لرستان قرار دارد که تلاش می شود در مجموعه تامین خدمات مورد نیاز نیروهای مسلح به نحوی عمل شود تا به حل مساله اشتغال در کشور و استان کمک موثری شود.

وی هدف از سفر خود به لرستان را بررسی وضعیت پشتیبانی از نیروهای مسلح در لرستان و رسیدگی به مجموعه های وزارت دفاع در این استان عنوان کرد و افزود: ماموریت اصلی صنایع دورود تانک سازی است که امروز یک بسته بسیار خوب و به روز و ارزان قیمت برای ارتقای تانک‌های موجود نیروهای مسلح در صنایع دورود انجام می شود که موجب رونق مجدد صنایع دورود خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت های دیگری در صنایع دورد وجود دارد که تلاش می کنیم آنها هم راه اندازی شود.

 محوطه قلعه فلک الافلاک تا سال 98 آزادسازی کامل می شود

وزیر دفاع درخصوص آزادسازی قلعه نیز گفت: یگان های نیروهای مسلح بخشی از قلعه را تخلیه کرده اند و بخشی هم نیازمند یک سری آماده سازی است تا مکانی جدید فراهم شود که در نهایت سال 98 اتمام خواهد یافت.

وی درخصوص تعطیلی دفاتر اسناد پزشکی وزات دفاع نیز گفت: این دفاتر در اختیار بخش خصوصی هستند که مکن است به دلیل عدم سودهی تعطیل شده باشند و برنامه تعطیلی برای آنها وجود ندارد

در ابتدای ورود امیر سرتیپ «امیر حاتمی» به استان مورد استقبال استاندار و مدیران ارشد قرار گرفت و با حضور در واحد زیتون‌کاری خرم‌آباد از مجموعه‌های متعلق به شرکت مزارع نوین ایران سازمان اتکا وزارت دفاع بازدید و در جریان عملکرد و فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز