خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در کرج مطرح کرد:

بهره برداری از ظرفیت بانوان در راستای توسعه کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۱۰

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با شکستن محدودیت جنسی باید بررسی کرد که تا چه اندازه از ظرفیت‌های بانوان در راستای شکوفایی آنها و جامعه می‌توان بهره برداری کرد.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی در همایش روز دختر که عصر امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج، برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) افزود: این برنامه‌ها باید کمک کننده پیشبرد وضعیت زنان و خانواده در کل کشور باشد.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با ابراز امیدواری بهبود وضعیت بانوان کشور، افزود: نمایشگاه جنبی این جشن برای موضوع عفاف و حجاب بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه پوشاک ایرانی و اقوام سبب جذب جوانان به استفاده از پوشاک ایرانی و مناسب می‌شود، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها و مسائل حوزه بانوان که حجاب است می‌تواند با اینگونه همایش ها پاسخ گفته شود.

مولاوردی با بیان اینکه فرهنگ رضوی حضرت معصومه(س) باید به نسل جوان شناسانده شود، ادامه داد: فرهنگ رضوی و شناخت زندگی کریمانه حضرت معصومه(س) سبب افزایش جایگاه بانوان و خانواده در جامعه اسلامی و ایران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) سر مشق تمام انسان‌ها و جامعه ایرانی و جوانان هستند که باید این موضوع فرهنگ سازی بیشتری شود، گفت: بانوان با شکستن محدودیت‌های جنسی می‌توانند به مقامات بالا دست یابند.

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه در دهه کرامت باید دستاوردهای حوزه بانوان  انجام گیرد، عنوان کرد: باید هم‌اندیشی لازم برای چاره‌سازی مطالبات بانوان و خانواده در کشور پیگیری شود و در جشن‌های روز دختر تنها یک دورهمی نباشد و دستگاه‌های مختلف در زمینه بهبود و ارتقا جایگاه دختران برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند و تمام ظرفیت‌های کشور برای توسعه بهبود وضعیت دختران بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز