خبرگزاری کار ایران

الهه آزموده به ایلنا خبر داد:

مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان البرز در دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۰۳۴

نائب رییس بانوان هیات دوچرخه سواری استان البرز از برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی در رده های سنی مختلف در آغاز هفته کرامت و مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان مخصوص بانوان، خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، الهه آزموده ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت‌حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت، اظهار داشت: هیات دوچرخه‌سواری استان البرز در سال ۹۷ برنامه‌های ویژه ای برای بانوان دوچرخه سوار این استان در دستورکار خود دارد که می‌توان به برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی در رده‌های سنی مختلف در آغاز هفته کرامت و مسابقات دوچرخه سواری کوهستان مخصوص بانوان اشاره کرد.

وی افزود: در این ارتباط، مکاتبات لازم برای میزبانی مسابقات لیگ باشگاه های دوچرخه سواری بانوان کشور در البرز، صورت گرفته است. همچنین لیگ استانی برای بانوان علاقه مند در رشته های کوهستان و کورسی در برنامه کار هیئت دوچرخه سواری است تا بتوان تحولی هدفمند در بهبود سطح دوچرخه سواری بانوان در سطح البرز و شهرستان های این استان، ایجاد کرد. 

این مسئول ورزشی به مسابقات اخیر دوچرخه سواری بانوان اشاره و یادآور شد: در این راستا، پنجشنبه گذشته نیز در پارک سلامت چهارباندی مهرشهر مسابقه تایم تریل انفرادی در سه رده سنی برگزار شد و به نفرات برتر حکم، مدال و هدایای نقدی و غیر نقدی تقدیم شد.

آزموده، تصریح کرد: هیات دوچرخه سواری البرز در صدد است تا با برگزاری هدفمند مسابقات و همایش های متعدد مخصوص بانوان در تمام رده های سنی، کمک شایانی به بخش قهرمانی بانوان کرده و باعث تشویق و ترغیب ورزشکاران و علاقه مندان این رشته شده و بستر مناسبی برای کشف استعداد های جدید و آموزش علاقه مندان این رشته در استان ایجاد کند.

نائب رئیس بانوان استان البرز در پایان از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان البرز، رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان، رئیس گروه امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان البرز و تمام اعضای هیات که در ترویج فرهنگ ورزش بانوان تلاش شبانه روزی انجام داده اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز