خبرگزاری کار ایران

سید کمال الدین شهریاری:

همکاری شهرداری و شورای‌شهر خورموج در تسریع احداث درمانگاه تامین اجتماعی شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۱۹

نماینده دشتی و تنگستان از صدور رایگان پروانه ساختمانی احداث درمانگاه تامین اجتماعی توسط شهرداری خورموج خبر داد.

سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در فروردین ماه سال‌جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلنگ‌زنی شد و پیگیری های لازم برای تسریع در احداث آن انجام شده است.

وی گفت: شهرداری و شورای‌شهر خورموج هم در تغییر کاربری زمین و هم در صدور پروانه احداث ساختمان درمانگاه همکاری مناسبی انجام داده و به نمایندگی از مردم شریف دشتی و تنگستان از ایشان تشکر میکنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج طبق برنامه زمانی که در زمان مراسم آغاز عملیات اجرایی توسط وزیر محترم و مدیرکل تامین اجتماعی استان اعلام شد، میبایست حداکثر طی ۱٨ ماه احداث شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان با اعلام تایید و تصویب شدن طرح و نقشه مرکز درمانی تامین اجتماعی خورموج، افزود: اجرای این درمانگاه می بایست توسط مدیریت طرح و اجرای خانه سازی ایران به مناقصه گذاشته شود و این امر نیازمند تسریع است تا طبق برنامه زمانبندی اعلام شده به اتمام برسد.

شهریاری گفت: مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی سه بخش مرکزی، کاکی و شنبه و طسوج شهرستان دشتی به ترتیب ۷۲۰۰ نفر، ۲۷۵۰ و ۷۱۹ نفر است و با احتساب بیمه‌شدگان تبعی، بیش از ۴۰ هزار نفر در شهرستان دشتی از خدمات رایگان درمانی تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز