خبرگزاری کار ایران

دره‌وزمی مطرح کرد:

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۳۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برای ارتقای سطح تولید و افزایش اشتغال در استان تجدیدنظر در برخی رویه‌ها و تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات نیز می‌تواند واحد تولیدی را سرپا نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره‌وزمی امروز شنبه در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه گفت: طبق نام‌گذاری سال مبنی بر حمایت از تولید و کالای ایرانی هیچ مساله‌ای مهم‌تر از به عینیت رساندن این مهم نیست.

وی اظهار داشت: اعمال تحریم‌ها بر پهنه سیاسی و اقتصادی کشور نیز واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان را از فشار ها مصون نداشته، بر همین اساس حمایت از تولید داخلی از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای به حداقل رساندن خسارت‌ها نیاز و بلکه ضروری است.

دره وزمی، جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های دولتی را مانع تحقق شعار سال دانست و افزود: با صرف شعار نیز جامه عمل پوشاندن به این امر مهم ممکن نیست بلکه بایستی با مدیریت صحیح بر واحدهای تولیدی و بهره‌گیری از روش‌های علمی قیمت تمام شده محصول را با بالاترین کیفیت کاهش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح تولید و افزایش اشتغال در استان تجدیدنظر در برخی رویه‌ها و تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات نیز می‌تواند واحد تولیدی را سرپا نگه دارد.

دره‌وزمی با بیان اینکه برخی هنوز شرایط فعلی کشور را درک نکرده‌اند، تصریح کرد: چنانچه مشکل واحد تولیدی در استان قابل حل شدن بود، همه برای مرتفع کردن کاستی اقدام می‌کنند، در غیر این صورت پیگیری در سطح ملی و کلان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد، چراکه به فعلیت رساندن تولید و اشتغال هدف غایی تمامی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز