خبرگزاری کار ایران

فلک افلاکی:

سهم شهرداری از عوارض‌های وصولی دولت محقق شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۰۹

رئیس شورای شهر اراک درباره سخنان کریمی نماینده اراک گفت: سهم شهرداری از عوارض‌های وصولی دولت با کمک نمایندگان مردم در مجلس محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، فلک افلاکی، رئیس شورای‌شهر اراک درباره سخنان کریمی، نماینده اراک در مجلس، مبنی بر تصویب سه هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان در قانون بودجه از منابع حاصل از عوارض سوخت توسط مجلس، که این رقم بدون واریز شدن به خزانه از طریق وزارت کشور بین شهرداری‌های کشور تقسیم خواهد شد؛ خواستار تحقق هرچه سریع‌تر این مهم با پیگیری نمایندگان اراک در مجلس شد.

وی در حضور مجتبی عالیخانی، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: با توجه به وظایفی که شهرداری‌ها درتامین نیازمندی‌های شهری و تاسیسات مورد نیاز عمومی دارند و باتوجه به فعالیت‌های سازمان همیاری، این دو مجموعه می‌توانند همکاری و هم‌پوشانی موثری در رفع نیازهای شهروندان داشته باشند.

فلک افلاکی افزود: می‌توان امیدوار بود با مشارکت این سازمان و شهرداری در بخش‌های خدماتی و عمرانی با حمایت استاندار شاهد پیشرفت باشیم.

وی در پرسشی از مجتبی عالیخانی خواستار ارائه برنامه مشخص سازمان همیاری‌های شهرداری برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در حمل و نقل های همگانی و مشخصا در بحث پیمانکاری اتوبوس‌های جدید شد.

رئیس شورای شهر اراک هنچنین متذکر شد: در کمربند جنوبی در زیر پل راه‌آهن برای هدایت آب‌های روان، شهرداری اقدام به کندن خندق در این قسمت کمربندی کرده که باعث باریک شدن کمربند جنوبی و همچنین ایجاد چندین تصادف و برخورد ماشین و موتورسیلکت به این خاک‌ها و انحراف آنها شده که با توجه به پایان فصل بارندگی انتظار می‌رود این موارد رفع شود و به صورت اصولی انجام گیرد.

فلک افلاکی درباره احداث ساختمان در یکی از کوچه‌های خیابان‌های مرکز شهر گفت: در وضعیتی که هم اکنون در خیابان‌های ملک، امام، عباس‌آباد و سایر خیابان‌های منتهی به مرکز شهر اراک از نظر مشکل ترافیک وجود دارد، چرا باید بار ترافیک مضاعفی را به مرکز شهر ارک تحمیل کنیم. در این شرایط شاهد آن هستیم زمینی که در یکی از کوچه‌های مرکز واقع شده در آن گود برداری می‌شود و ظاهرا برای احداث ساختمان چندین طبقه آماده می‌شود باید دید که شهرداری با چه مکانیزمی به آن مجوز داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز