خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین:

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی سرعین از محل اشتغال فراگیر روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۵۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین از پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی سرعین از محل اشتغال فراگیر روستایی خبر داد.

​به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم محمدی با اعلام این خبر افزود: در سال 96 از محل اشتغال فراگیر روستایی تعداد 11 طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از این تعداد، تاکنون چهار طرح موفق به عقد قرارداد و اخذ تسهیلات اشتغالزایی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با اشاره به اینکه برنامه اشتغال فراگیر با هدف تحرک در بازار کار و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به اجرا درآمده افزود: تا پایان سال 96، از مبلغ 43 میلیارد ریال که جهت دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر به بانک‌ها معرفی شده‌اند، مبلغ 20 میلیارد ریال آن تاکنون جذب شده است.

به گفته محمدی ارایه تسهیلات اشتغال فراگیر راهبردی برای ایجاد اشتغال و درآمد است و با ارایه آن و توسعه مشاغل در بخش‌های کشاورزی و روستایی‌می‌توان گامی اساسی در جهت کاهش‌بیکاری و جلوگیری از مهاجرت برداشت. از جمله طرح هایی که با این هدف و با بهره گیری از تسهیلات فراگیر اشتغال در شهرستان سرعین احداث شده و آخرین مراحل آماده سازی را طی می نماید، کارخانه لبنیات آقای مهدی زاده در روستای اسب مرز می باشد. این طرح با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال که 5/16 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات اشتغال فراگیر تامین گردیده، در هفته دولت سال 97 افتتاح خواهد گردید و زمینه اشتغال برای 15 نفر به طور مستقیم و 15 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

وی در پایان خاطر نشان نمود: اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر با هدف ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و به منظور تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در حال اجراست و متقاضیان و واجدین شرایط می‌توانندجهت دریافت راهنمایی و تشکیل پرونده به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز