خبرگزاری کار ایران

با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود؛

همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۷۰

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در استان از سوی اتاق بازرگانی در 13 تیرماه امسال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد صمدی به دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن در تقویم رسمی کشور اشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ روز چهارشنبه 13 تیرماه سال جاری از سوی اتاق بازرگانی و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی از حضور و سخنرانی یکی از معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان طی این همایش خبرداد و افزود: در این همایش استاندار ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مقامات ارشد اقتصادی استان، مدیران کل و جمع کثیری از صنعتگران و معدن کاران استان حضور خواهند یافت.

صمدی محوریت برگزاری همایش روز ملی صنعت، معدن را حمایت از کالای ایرانی اعلام کرد و اظهار کرد: برنامه ریزی شده در این روز ملی از تلاش‌های بی وقفه صنعت کاران، معدن کاران، فعالان اقتصادی استان به نحوه شایسته تقدیر و تجلیل شود.

وی روز ملی‌صنعت و معدن را در کشور روز وحدت و همدلی فعالان صنعتی و معدنی با دولت، مسئولان و مردم دانست وافزود: در این همایش فعالان صنعتی و معدنی استان به بیان اقدامات و فعالیت‌های خود می پردازند.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به اهمیت و جایگاه صنعت گران ومعدن کاران در اقتصاد کشور پرداخت و از دولت و تمام مسئولان کشوری، استانی خواست حمایت‌های لازم را در بخش صنعت،معدن و فعالان اقتصادی داشته باشند.

وی از تجلیل و قدردانی 7 صنعتگر نمونه و 3 معدن کار نمونه استانی در همایش ملی صنعت و معدن استان خبر داد .

گفتنی است همایش روز ملی صنعت ومعدن در استان خراسان شمالی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 تیرماه در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز