خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز خبرداد:

دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری ١٥ تیرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری سال تحصیلی ٩٦-٩٧ ساعت ١٠ صبح جمعه ١٥ تیر٩٧ در محل دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم در خصوص برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری سال تحصیلی ٩٦-٩٧ اعلام داشت: در این مرحله آزمون نظری(تئوری) ساعت ١٠ صبح جمعه ١٥ تیر ٩٧ در محل دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار می شود و مرحله عملی دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری سال تحصیلی٩٦-٩٧ از ساعت ٨ الی ١٩ روزهای ١٩ لغایت ٢٢ تیر ماه ١٣٩٧ در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واقع در میدان(استقلال) اسبی، بلوار اقاقیا برگزار می شود.

مقدم افزود: بخش نظری آزمون جامع در ١٤ رشته و با حضور ٣٢٨٠ نفر (٢٣٥٩ نفرمرد و ٩٢١ نفر زن) و آزمون ادواری در ١١ رشته با حضور ٢٩٣ شرکت کننده (٢٠٧ مرد و ٨٦ زن) در ساعت ١٠ صبح روز جمعه ١٥ تیر ماه ٩٧ در محل دانشگاه پیام نور استان البرز انجام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین بخش عملی آزمون جامع در ١٥ رشته و با حضور ٣٤٣٠ نفر (٢٤٨٤ نفرمرد و ٩٤٥ نفر زن) و در آزمون ادواری در ١١ رشته با حضور ٢٩٣ شرکت کننده (٢٠٧ مرد و ٨٦ زن) از ساعت ٨ الی ١٩ روزهای ١٩ تا ٢٢ تیرماه ١٣٩٧ در محل دانشگاه‌های علمی و کاربردی فرهنگ و هنر البرز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز