خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک مطرح کرد:

شایستگی‌های مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اولویت انتخابش بوده نه زن بودنش

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۲۶

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک معتقد است شایستگی های مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در زمینه مدیریتی اولویت انتخابش بوده و زن بودنش در این انتخاب نقشی نداشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، طاهره طاهریان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، ضمن تبریک به تمام زنان در عرصه مدیریتی ورزش در خصوص فراهم شدن زمینه جهت این انتخاب اظهار داشت: معتقدم مریم بخشی مراحل مدیریتی را پله به پله طی کرده است و امروز توانست این پست را به دست آورد.

وی با اشاره به این موضوع که شایستگی‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در زمینه مدیریتی اولویت انتخابش بوده نه زن بودنش، بیان کرد: همه مردم باید همکاری و همراهی‌کنند که شرایط بهتری در بخش ورزش استان ایجاد شود.

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک با ابراز خوشحالی از این انتخاب ادامه داد: زمانیکه من به عنوان مدیر کل در سال 65 و معاون سازمان تربیت بدنی وقت در سال 67 انتخاب شدم تمام تلاشم این بود که بتوانیم زنان و مردان بیشتری را وارد عرصه مدیریتی ورزش کنیم و امروز این اتفاق نشان دهنده حضور زنان شایسته در عرصه مدیریتی ورزش است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از این اقدام ارزنده که در وزارت ورزش و جوانان رخ داده حمایت کنیم و امیدواریم که تعداد مدیران زن در استان ها بیشتر شود. معتقدم مریم بخشی با روحیه مسئولیت پذیری ای که دارد می تواند به بهترین شکل حوزه ورزش و جوانان استان را اداره و مدیریت کند.

طاهره طاهریان با اشاره به توجه دکتر سلطانی فر به بخشنامه رئیس‌جمهور در خصوص به کارگیری زنان در عرصه مدیریتی بیان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با انتصاب 2 معاون وزیر و هم چنین توجه به مدیریت زنان در فدراسیون ها، ستاد و استان ها، این بخشنامه و قول ها را عملیاتی کرد و امیدوارم که با توجه به این روند تعداد مدیران زن افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز