خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو صورت گرفت؛

افتتاح مرکز پایش آزمایشگاه کنترل کیفیت و بهداشت فاضلاب پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۶۳

ظهر امروز با حضور اردکانیان وزیر نیرو مرکز پایش آزمایشگاه کنترل کیفیت بهداشت آب و فاضلاب شهرستان پردیس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز پنجشنبه 10 خردادماه با حضور وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولان شهر پردیس مراسم کلنگ‌زنی، آغاز عملیات اجرایی و مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پردیس به ظرفیت 24 هزار متر مکعب تصفیه‌ فاضلاب در شبانه‌روز برگزار شد.

رضا اردکانیان در این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 28 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال آبی گذشته داریم، گفت: بارش‌های سال 97 وضعیت خوبی داشته اما از آنجایی که وضعیت بارندگی‌ها در شش ماه اول سال آبی مناسب نبوده متاسفانه حدود 28 درصد کمتر از سال گذشته کمبود بارندگی داریم.

اردکانیان با اشاره به اینکه تامین آب شرب سالم از مهمترین وظایف وزارت نیرو است تاکید کرد: ما امکانات مجهز و آمادگی لازم جهت تامین آب شرب بهداشتی به مناطقی که مشکل دارند را داریم اما نحوه مصرف آب از شروط اولیه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کشور از مسیل بدمصرفی آب دور نشویم و این روند ادامه پیدا کند با رشد جمعیتی که داریم و بارش‌های کم دچار بحران آب در کشور می‌شویم.

وزیر نیرو با بیان اینکه شهر پردیس با این جمعیت در برنامه‌ریزی ما نبوده، گفت: سعی می‌کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم بر تامین آب شرب شهرستان و تصفیه آن دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز