خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

زن بدحجاب طعمه سارقان برای اخاذی از رانندگان بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۰۵

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: زن بدحجاب طعمه سارقان برای اخاذی از رانندگان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر اینکه2  مرد و یک زن با اجاره یک باب منزل در شهر کرمانشاه اقدام به اخاذی از رانندگان می کنند. موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی دریافتند که زن عضو این باند با بدحجابی به عنوان مسافر دربستی سوار خودروهای عبوری شده و رانندگان را به بهانه های مختلف به داخل منزل می‌کشاند.

سرهنگ براری افزود: در ادامه و بلافاصله پس از وررود فرد راننده به منزل 2 عضو دیگر باند که مرد بودند با شمشیر و قمه اقدام به ترساندن وی کرده و از آنها اخاذی می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: پس از دریافت چند مورد شکایت از اعضای این باند در نهایت ماموران کلانتری توانستند مخفی‌گاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی 2 نفر از اعضای باند را دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگیری دیگر این عضو باند 3 نفره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد یادآور شد: 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ براری در پایان و با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی سفته امضا شده نیز کشف شد از شهروندان و رانندگان خواست تا ضمن  مراقبت از خود فریب این افراد را نخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز