خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های محلات و دلیجان:

استفاده از مدیران غیر بومی به استان لطمه می زند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۷۵

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: معتقدم می بایست ضمن باز کردن فضا برای عملکرد نیروهای بومی، باید در به کارگیری بومیان در مسئولیت های گوناگون جدی تر عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمی نماینده مردم شهرستان‌های محلات و دلیجان در مجلس در گفت وگو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق در خصوص انتصاب مدیر غیر بومی در مسند مدیرکلی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: استان مرکزی مهد قائم مقام فراهانی، امیرکبیر، امام راحل (ره) ، آیت الله اراکی، شهیدان چمران و محلاتی است و ده ها سردار شهید تقدیم انقلاب کرده است که اگر این موضوع را مورد توجه قرار دهیم باید گفت که مرکزی مهد رشد شخصیت های بزرگ است.

سلیمی ادامه داد: با توجه به این امر معتقد هستم که باید بیش از هر زمان دیگری به جوانان و مدیران بومی بها داد و عرصه فعالیت را برای آن ها باز کرد چرا که مردم این استان همواره ثابت کرده اند که توانایی بسیاری در طی کردن مراحل ترقی دارند.

وی افزود: نباید با بیان برخی پیشنهادات، محدودیتی در عملکرد برخی مدیران بومی اعمال کرد. این محدودیت ها قطعا سبب لطمه خوردن به پرورش نیروهای آینده ساز می شود و ترقی آن هارا با اما و اگر روبرو می سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز