خبرگزاری کار ایران

تاجگردون مطرح کرد:

سرمایه‌گذاران خارجی وضعیت کشور در بازار جهانی را بهبود می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۵۷

نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: کشور ما از نظر تکنولوژی و دسترسی به بازار بین‌المللی فقیر است و ورود دانش برندهای ممتاز دنیا، وضعیت کشور را بهبود خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا تاجگردون امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید کیسه خون در استان البرز، اظهار داشت: سال‌های گذشته با توجه به درآمد خوب کشور، ارز زیاد و پول قابل دسترس، فرصت جذب سرمایه گذاری را در کشور از دست داد و تمایل به واردات محصول تولید شده را زیاد کرد.

نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: ما نیازمند انتقال دانش و تکنولوژی جدید در کشوریم. انتظار داریم سرمایه‌گذاری قابل توجه و شناخته شده دنیا از نظر انتقال دانش کمک کنند که به بازار جهانی راه پیدا کنیم.

تاجگردون اذعان داشت: کشور ما از نظر دسترسی به مشتریان بین‌المللی فقیر است لذا برای ثبات در کشور نیازمند تحرک بیشتر در جذب و مشارکت سرمایه‌گذار هستیم که با توجه به ظرفیت اقتصاد ایران این موضوع اهمیت زیادی دارد.

تاجگردون با اشاره به خروج حجم بالای ارز برای وارد کردن تعداد زیادی ماشین بنز الگانس در راستای تجهیز نیروی انتظامی در سال‌های گذشته گفت: امروز این خودروها در سطح شهر دیده نمی‌شوند چراکه بدون پشتوانه و دانش مکانیکی خاص خود وارد شدند و این اشتباهی بود که مدیران وقت به جای اهمیت دادن و وارد کردن صنعت بنز، محصول را وارد کردند و این بحث، چالشی بود که آن زمان مطرح ولی دنبال نشد.

وی افزود: امروز شرایط اقتصاد مشقت‌باری برای تولیدکننده وجود دارد لذا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور لازم است شرایط به گونه‌ای صورت پذیرد که ورود پروژه‌هایی همچون تهیه کیسه خون با برند فرانسوی در کشور تسهیل شود

تاجگردون با اشاره به پتانسیل خوب کشور تصریح کرد: با وجود شروع تولید 10 میلیونی کیسه خون، جدا از مصرف 2 میلیون در کشور که نیاز داخلی را برطرف می‌کند، لازم است تلاش شود 8 میلیون دیگر صادر شود و امیدواریم شاهد تولید روزافزون این طرح جدید در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز