خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صالحی:

فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای مستقیم جذب کار می شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۱۹

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با حضور در البرز در آیین کلنگ زنی احداث 2 سوله کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرج، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، ابراهیم صالحی در نشست خبری امروز ، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور دانست و افزود: این دانشگاه بالغ بر 173 دانشکده و آموزشکده در کل کشور فعالیت می کند و در150 رشته بیش از 200 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل بوده که 70 درصد آقا و 30 درصد خانم هستند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تربیت تکنسین در تولید و اشتغال نیز کمک می کند و دانشجویان مستقیم به بازار کار معرفی می‌شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با عنوان اینکه به واسطه تدریس دروس عملی، 70 درصد دانشجویان این دانشکده مستقیم وارد کار می شوند، تصریح کرد: دانشکده فنی و حرفه ای نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال و تولید ایفا می کند. 

وی به دریافت مجوز  330 رشته کارشناسی ناپیوسته اشاره کرد و گفت: باید در این دانشگاه با اضافه شدن رشته  تحصیلی به تعداد دانشجوبان نیز اضافه کرد و در کنار این تغییر به داشتن مربی و اساتید مجرب همت گمارد.

صالحی به بین المللی نشدن آموزش عالی به عنوان یک نیاز اشاره کرد و گفت: این موضوع در دستور کار وزارت علوم است، چراکه کشور ما از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

صالحی وجود خوابگاه در کنار بعضی از آموزشگاههای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط خوب خوابگاه‌ها، نیاز است که برخی از آن‌ها تجهیز و بازسازی شود.

در پایان، کلنگ احداث 2 کارگاه‌ آموزشی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرج به زمین زده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز