خبرگزاری کار ایران

فیروزان خبر داد:

برپایی نمایشگاه عکس در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۱۶

رییس کمیته عکاسان خبری البرز گفت: برنامه‌های پیشنهادی کمیته عکاسان در سال ۹۷ آماده اراٸه به هیات‌مدیره خانه مطبوعات استان است.

به گزارش ایلنا، میلاد فیروزان اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه‌های ابتدایی سال هستیم، امیدواریم با به کارگیری حداکثری توان و همکاری خانه مطبوعات و عکاسان سطح استان، بهترین عملکرد را تا پایان سال داشته باشیم.

وی در ادامه به طرح‌های پیشنهادی کمیته عکاسان اشاره کرد و افزود: طی همفکری با اعضای کمیته عکاسان طرح برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی عکاسی با اراٸه مدرک به خانه مطبوعات داده شد.

فیروزان تصریح کرد: برگزاری ادوار کارآموزی عکاسی و معرفی به نشریات برای گذراندن دوره کارآموزی و برپایی اردوهای عکاسی برای عکاسان خبری از دیگر طرح‌ها و مصوبات کمیته عکاسان بودکه به مدیر عامل خانه مطبوعات اراٸه شده است.

وی به فعالیت چشمگیر عکاسان در حوزه هنر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر عکاسان خبری در حوزه هنر نیز فعالیت دارند، برای برپایی نمایشگاه عکس مستند و عکس خبری با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر، مذاکراتی انجام شده است.

گفتنی است، برنامه‌های اراٸه شده از سوی کمیته عکاسان در اولین جلسه هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات طرح و در صورت تصویب نهایی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز