خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری در مجلس :

قوانین مزاحم در حوزه کارگری و احزاب زیاد است/ یقه بستن و برجسته کردن پیشانی نشانه دینداری نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۳۵

ادای دینداری در نیاوریم یقه بستن و برجسته کردن پیشانی مظهر دینداری نیست و مسیر انقلاب این نبوده است.

به گزارش ایلنا محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس در کنگره سراسری جامعه اسلامی کارگران خطاب به مسئولان و مشکلات جامعه کارگران جامعه گفت:  چه اشکالی دارد مسئولان اموالشان را بطور شفاف اعلام کنند. اموالتان را بیاورید روی میز شیشه‌ای بگذارید تا مشخص شود که کدام‌مان در مسیر انقلاب درست عمل کرده ایم من حاضرم که از خودم و خانواده ام شروع کنند.

وی که در جمع کارگران سراسر کشور سخن می‌گفت با تاکید بر عملکرد غلط برخی مسئولان و تظاهر به دینداری آنها ادامه داد: اینکه یقه ببندیم و پیشانی برجسته کنیم اینها مظاهر دینداری نیست .

وی تاکید کرد: ماه رمضان نزدیک است مسئولان  درست کار کنید من همیشه می گویم لطفا این محافظ هاتون را رها کنید و بیایید در جمع مردم‌، اسلحه هایتان را کنار بذارید و بین مردم باشید ببینید مردم چه می کنند اوضاعشان چطور است اصلا ملت از ما راضی هستند؟

نماینده مردم ساری با تاکید بر اینکه اگر مردم شهرم از من راضی نبودند دوباره به من رای نمی‌دادند اظهار داشت: اگر دوباره رای نیاوردید یعنی یک جای کار مشکل دارد .

وی با اشاره به وجود قوانین مزاحم در حوزه کارگری و احزاب گفت: ما در مجلس نشسته‌ایم و هی قانون می‌نویسیم هفته ای سه بار قانون می‌نویسیم آخر این چه قانون‌نویسی هست؟برخی دوستان می‌گویند ما خلأ قانون در کشور داریم نه اصلا اینطور نیست به نظرم م در کشور گیر قانونی نداریم قوانین مزاحم و اضافی داریم.

دامادی یادآور شد: در حوزه احزاب هم قوانین مزاحم زیاد است و در چند سال  اخیر هم چنین است و به تعداد انگشتان دست در سال های اخیر بطور ثابت فعال بوده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در کشور احزاب موسمی هم  زیاد داریم که  با یک باد می آیند و با بادی دیگر  می روند با یک انتخابات یک حزب می آید و با انتخابات دیگر حزبی دیگر؛ اما اینها نه حزب هستند نه تشکیلات؛ یک حزب اگر عملکرد درستی داشته باشد  باید فعالیتش  دائمی و مستمر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز